Ryanair, irska low cost avio kompanija, od 2016. godine posluje u Srbiji. Sada se iz Niša može leteti do zanimljivih svetskih destinacija zahvaljujući ovoj kompaniji. Ryanair širi svoje poslovanje, pa se i njihova ponuda u vezi sa našim tržištem konstantno povećava i poboljšava. Prema tome, iskoristite mogućnosti koje je donela Ryanair kompanija i nabavite pristupačne i povoljne avio karte.
Na vreme kupite avio kartu i organizujte svoje putovanje!
Sedište Ryanair avio kompanije je u Dablinu, a osnovana je 1984. godine. Kompanije nosi nazov po Toniju Rajanu, milijarderu koji je bio jedan od osnivača. U toku 2016. godine ovo je bila najveća evropska avio kompanija po broju letova i najviše putnika je koristilo upravo avione ove kompanije. Ryanair posluje u 34 zemlje širom sveta. U svojoj ponudi ima 192 destinacija.
U početku je Ryanair ima samo kratke letova iz irskog Voterforda do Londona, a danas je jedna od najvećih niskobudžetnih svetskih avio kompanija na svetu u kojoj radi više od 11.000 ljudi, a taj se stalno povećava. Veliki „bum“ dogodio se 1997. godine i tada je poslovanje prošireno globalno.
Letovi preko ove kompanije organizuju se uglavnom preko aerodroma koji nisu glavni i najveći u gradovima. To je još jedan način na koji uspevaju da održavaju cenu letova niskom. Na primer, Ryanair avioni ne lete sa glavnog aerodroma u Dizeldorfu nego umesto toga lete sa aerodroma koji je 70 km udaljen od grada. U velikom broju slučajeva manji aerodromi nisu mnogo udaljeni od centra grada.
Pored toga, manji broj letova organizuje se i preko glavnih gradskih aerodroma, pa postoji mogućnost da putnici i to izaberu. U poslednje vreme ih je zapravo sve više, jer ova avio kompanija želi da privuče što veći broj putnika različitih profila. Na primer, u Amsterdamu, Atini, Barseloni, Briselu, Budimpešti i Kopenhagenu Ryanair avioni saobraćaju na glavnim aerodromima.
Model letenja je tzv. „point to point“, što znači da nema presedanja i menjanja aviona. Direktno se sleće na željenu destinaciju. Zanimljivo je da u Italiji imaju čak četrnaest baza iako je Ryanair irska kompanija. Letelice koje koristi ova avio kompanija su: Boing 737-700, Boing 737-800 i Boing 737 MAX 200.
Iz Niša se Ryanair avionima direktno leti ka 4 destinacije. U pitanju su Milano, Dizeldorf, Berlin i Bratislava.
Za svaki let važi da je u cenu uračunat mali ručni prtljag težine do 10 kg i dimenzija 55x40x20 cm, odosno 115 cm u zbiru U avion je dozvoljeno poneti i još jedan manji ručni prtljag dimenzija do 35x20x20 cm. Sve što je preko ovih dimenzija koje ulaze u cenu karte dodatno se naplaćuje, a na sajtu Ryanair avio kompanije daje se detaljno obaveštenje o načinu naplaćivanja.
Početne cene karata u jednom pravcu kreću se od 25 evra pa sve do 250, a treba uzeti u obzir da cene mogu varirati i menjati se u zavisnosti od različitih faktora, npr. od datuma putovanja kao i od datuma rezervacije. Dakle, što ranije kupite kartu i što bolje izaberete datum, jeftinije ćete proći.
Polasci do Milana su svakog utorka u 14:45h i svake subote u 17:05h. Let traje malo manje od 2 sata. Aerodrom na koji se sleće u Milanu je aerodrom Bergamo. Povratak iz Milana za Niš istom avio kompanijom je subotom u 14:55h i utorkom u 12:35h.
Letovi do Dizeldorfa su svakog četvrtka u 20:15h i svake nedelje u 09:40h. Let traje oko 2 i po sata. Termini za povratak iz Dizeldorfa za Niš su nedelja u 06:50h i četvrtak u 17:25h.
Polasci do Berlina su svakog četvrtka u 14:25h i svake nedelje u 15:30h. Let traje oko 2 sata. Povratak iz Berlina za Niš je četvrtkom u 11:55h i nedeljom u 13h.
Za Bratislavu se iz Niša leti svakog ponedeljka i petka u 16:05 h. Let traje oko sat i po vremena. Povratni letovi iz Berlina za Niš su petkom u 14:10h.
Kompanija Ryanair pruža dodatnu mogućnost da se putnici iz Niša linijom do Berlina povežu sa nekoliko destinacija širom sveta, od kojih je možda najprimamljivija Moskva. U ovu ponudu su uključeni i sledeći veliki gradovi: Brisel, Madrid, Kopenhagen, London, Oslo i Pariz. Ukoliko se odlučite za ovu opciju, možete kombinovati termine i letove kako vama najviše odgovara.
U cenu karte, kao što je malopre rečeno, uračunat je mali ručni prtljag određenih dimenzija. Međutim, dodatni prostor za noge, biranje sedišta, taksa i oprema za bebe, sportska oprema i muzički instrumenti, zamena avio karte i termina, prtljag koji prevazilazi određenu veličinu – sve se to dodatno naplaćuje. Na primer, višak prtljaga naplaćuje se 10 evra po kilogramu, pa i o tome treba povesti računa.
Ukoliko ne želite da ostanete bez sredstava za higijenu i hemije dok ste na putu, pre leta ograničite svu tečnost na 100 ml i spakujte u posebne providne kese za zatvaračem. Predmete poput makazica i pinceti ne bi trebalo da nosite sa sobom na let. Kompanija Ryanair ne omogućava putnicima da povedu svoje ljubimce na put.
Rezervacije se vrše online i procedura je prilično jednostavna. Bitno je da koristite Visa ili Master kreditnu karticu za plaćanje. Bording karte koje dobijete prilikom rezervacije i plaćanja obavezno treba odštampati i poneti na aerodrom. Kazna za nedonesenu bording kartu može biti i do 30 evra.
„Always Getting Better“, odnosno, „stalno se unapređivati“ je moto kompanije Ryanair. To znači da stalno rade na otvaranju novih linija, širenju poslovanja i kreiranju boljih i pristupačnijih cena za svoje putnike. Prema tome, u budućnosti možemo očekivati još povoljnije ponude i više destinacija.[/vc_column_text]
Ovde se možete informisati o cenama i Ryanair letovima iz Niša. Na vreme kupite avio kartu i organizujte svoje putovanje!
Sedište Ryanair avio kompanije je u Dablinu, a osnovana je 1984. godine. Kompanije nosi nazov po Toniju Rajanu, milijarderu koji je bio jedan od osnivača. U toku 2016. godine ovo je bila najveća evropska avio kompanija po broju letova i najviše putnika je koristilo upravo avione ove kompanije. Ryanair posluje u 34 zemlje širom sveta. U svojoj ponudi ima 192 destinacija.
U početku je Ryanair ima samo kratke letova iz irskog Voterforda do Londona, a danas je jedna od najvećih niskobudžetnih svetskih avio kompanija na svetu u kojoj radi više od 11.000 ljudi, a taj se stalno povećava. Veliki „bum“ dogodio se 1997. godine i tada je poslovanje prošireno globalno.
Letovi preko ove kompanije organizuju se uglavnom preko aerodroma koji nisu glavni i najveći u gradovima. To je još jedan način na koji uspevaju da održavaju cenu letova niskom. Na primer, Ryanair avioni ne lete sa glavnog aerodroma u Dizeldorfu nego umesto toga lete sa aerodroma koji je 70 km udaljen od grada. U velikom broju slučajeva manji aerodromi nisu mnogo udaljeni od centra grada.
Pored toga, manji broj letova organizuje se i preko glavnih gradskih aerodroma, pa postoji mogućnost da putnici i to izaberu. U poslednje vreme ih je zapravo sve više, jer ova avio kompanija želi da privuče što veći broj putnika različitih profila. Na primer, u Amsterdamu, Atini, Barseloni, Briselu, Budimpešti i Kopenhagenu Ryanair avioni saobraćaju na glavnim aerodromima.
Model letenja je tzv. „point to point“, što znači da nema presedanja i menjanja aviona. Direktno se sleće na željenu destinaciju. Zanimljivo je da u Italiji imaju čak četrnaest baza iako je Ryanair irska kompanija. Letelice koje koristi ova avio kompanija su: Boing 737-700, Boing 737-800 i Boing 737 MAX 200.
Iz Niša se Ryanair avionima direktno leti ka 4 destinacije. U pitanju su Milano, Dizeldorf, Berlin i Bratislava.
Za svaki let važi da je u cenu uračunat mali ručni prtljag težine do 10 kg i dimenzija 55x40x20 cm, odosno 115 cm u zbiru U avion je dozvoljeno poneti i još jedan manji ručni prtljag dimenzija do 35x20x20 cm. Sve što je preko ovih dimenzija koje ulaze u cenu karte dodatno se naplaćuje, a na sajtu Ryanair avio kompanije daje se detaljno obaveštenje o načinu naplaćivanja.
Početne cene karata u jednom pravcu kreću se od 25 evra pa sve do 250, a treba uzeti u obzir da cene mogu varirati i menjati se u zavisnosti od različitih faktora, npr. od datuma putovanja kao i od datuma rezervacije. Dakle, što ranije kupite kartu i što bolje izaberete datum, jeftinije ćete proći.
Polasci do Milana su svakog utorka u 14:45h i svake subote u 17:05h. Let traje malo manje od 2 sata. Aerodrom na koji se sleće u Milanu je aerodrom Bergamo. Povratak iz Milana za Niš istom avio kompanijom je subotom u 14:55h i utorkom u 12:35h.
Letovi do Dizeldorfa su svakog četvrtka u 20:15h i svake nedelje u 09:40h. Let traje oko 2 i po sata. Termini za povratak iz Dizeldorfa za Niš su nedelja u 06:50h i četvrtak u 17:25h.
Polasci do Berlina su svakog četvrtka u 14:25h i svake nedelje u 15:30h. Let traje oko 2 sata. Povratak iz Berlina za Niš je četvrtkom u 11:55h i nedeljom u 13h.
Za Bratislavu se iz Niša leti svakog ponedeljka i petka u 16:05 h. Let traje oko sat i po vremena. Povratni letovi iz Berlina za Niš su petkom u 14:10h.
Kompanija Ryanair pruža dodatnu mogućnost da se putnici iz Niša linijom do Berlina povežu sa nekoliko destinacija širom sveta, od kojih je možda najprimamljivija Moskva. U ovu ponudu su uključeni i sledeći veliki gradovi: Brisel, Madrid, Kopenhagen, London, Oslo i Pariz. Ukoliko se odlučite za ovu opciju, možete kombinovati termine i letove kako vama najviše odgovara.
U cenu karte, kao što je malopre rečeno, uračunat je mali ručni prtljag određenih dimenzija. Međutim, dodatni prostor za noge, biranje sedišta, taksa i oprema za bebe, sportska oprema i muzički instrumenti, zamena avio karte i termina, prtljag koji prevazilazi određenu veličinu – sve se to dodatno naplaćuje. Na primer, višak prtljaga naplaćuje se 10 evra po kilogramu, pa i o tome treba povesti računa.
Ukoliko ne želite da ostanete bez sredstava za higijenu i hemije dok ste na putu, pre leta ograničite svu tečnost na 100 ml i spakujte u posebne providne kese za zatvaračem. Predmete poput makazica i pinceti ne bi trebalo da nosite sa sobom na let. Kompanija Ryanair ne omogućava putnicima da povedu svoje ljubimce na put.
Rezervacije se vrše kod nas u agenciji, putem telefona ili preko našeg sajta. Bording karte koje dobijete prilikom rezervacije i plaćanja obavezno poneti na aerodrom. Kazna za nedonesenu bording kartu može biti i do 30 evra.
„Always Getting Better“, odnosno, „stalno se unapređivati“ je moto kompanije Ryanair. To znači da stalno rade na otvaranju novih linija, širenju poslovanja i kreiranju boljih i pristupačnijih cena za svoje putnike. Prema tome, u budućnosti možemo očekivati još povoljnije ponude i više destinacija.