Swiss air Srbija

Swiss Air

Swiss je Švajcarska nacionalna avio kompanija. Iz Ciriha, Ženeve i Lugana leti do više od 100 destinacija ka 43 zemlje širom sveta . Swiss je deo Lufthansa grupe i član star Alliance.
Prevozi približno 17 miliona putnika godišnje sa flotom koju čine 90 letelica.

Sobzirom da je to Švajcarska nacionalna kompanija, koja se temelji na tradicionalnim vrednostima, koje karakterišu Švajcarsku kao državu, ona je posvećena pružanju usluga najvišeg kvaliteta.
Sa svojom radnom snagom koju čini preko 8.000 članova personala, Swiss pravi godišnju dobit od oko pet milijardi švajcarskih franaka.

 

Flota Swiss -a

Swiss poseduje ukupno 79 letelica sledećih vrsti:

Tip leteliceUkupan broj
Airbus A3195
Airbus A32019
Airbus A3219
Airbus A330-30014
Airbus A340-3006
Boeing 777-300ER10
Bombardier CS1008
Bombardier CS3008
Total79

 

Swiss popunjava svoju flotu avionima kojima upravljaju vet liz partneri zajedno sa članovima posade:

Tip leteliceUkupan brojPartner
Embraer 1907Helvetic Airways
Dash 8-Q4004Austrian Airlines
Total11

 

Swiss je između januara i decembra 2017 godine prevezao skoro 17 miliona putnika i  imao 140.000 operacija. Ukupan  broj zaposlenih je 8834, a od toga  1.292 pilota 4.415 članova kabinskog osoblja i 3.127 članova zemaljskog osoblja.

 

Ekonomska održivost

Swiss povezuje Švajcarsku sa ostatkom sveta. On ne prevozi samo turiste već i robu. U cilju nastavka ispunjavanja ove uloge na duže staze Swiss mora da posluje profitabilno.

Sviss leti ka 102 destinacije u 46 zemalja iz Ciriha i Ženeve i prevozi više od 16 miliona putnika godišnje sa svojih 94 letelica.

Na svaka 3 turista koji dođu u Švajcarsku barem jedan je doputovao avionom. Takođe domaće kompanije izvoze  jednu trećinu svojih proizvoda vazdušnim putem. U današnjem globalizovanom svetu na Swiss-u leži odgovornost da obezbedi  da Švajcarska i dalje ostane najprimamljivije mesto za rad, posao i odmor.

Swiss je i privlačan poslodavac. U Švajcarskoj ima preko 180 hiljada radnih mesta koja su povezana sa avio saobraćajem. Kad god Swiss uvede novu daleku destinaciju u svoju mrežu letova, ona generiše preko 300 radnih mesta.

Kad god to učini neka druga strana kompanija broj novih radnih mesta je skoro zanemarljiv.

Kompanija  želi da dostigne dugoročnu EBIT marginu od 8%. Samo u tom slučaju će moći da investira milijarde u nove i efikasnije letelice koje garantuju da  Švajcarska ostane povezana sa ostatkom sveta.

 

Swiss je član Star Alliance grupacije

Star Alliance je vodeća globalna avio grupa. Zahvaljući ovoj mreži Swiss-ovi  putnici mogu jednostavno da lete do bilo koje destinacije koje nude članovi Star Alliance-a.

Star Alliance ima najrazvijeniju mrežu linija u avio industriji i više članova nego bilo koja druga avio grupa. Otkad se pridružila star Alliance-i 2016. godine Swiss je bio u mogućnosti da ponudi svojim putnicima još udobnije, bezbrižnije i jednostavnije putovanje.

Codeshare letovi

Swiss proširuje mrežu svojih letova  sa onim što mi poznajemo kao code share letovi. Bukiranje radi Swiss, a let izvode relevantne partnerske avio kompanije. Ova saradnja sa renomiranim partnerima omogućava Swiss-u da svojim putnicima ponudi veći izbor i veću fleksibilnost letova.

Avio voz

Avio voz je Shuttle usluga između SBB železničke stanice Bazel i Ciriškog aerodroma. Karta za avio voz je uključena u Swiss-ovu kartu.
Putnik koji sleti u Cirihu, a bukirao je let do Bazela prećiće ovu rutu sa „avio vozom“. Isto će se primeniti kada putuje u suprotnom pravcu.

 

Korporativna kultura

Swiss-ova snaga leži u izuzetnoj službi koju nudi svakom individualnom putniku, to je ono što svaki let čini posebnim iskustvom u vazdušnim putovanjima širom sveta. Korporativna kultura Swiss-a je osnova koja podupire njihove misli i akcije.

Zajedničkim nastojanjem se stalno poboljšavaju i uvek su otvoreni za nove ideje.

Vodjeni su strašću za izuzetnim performansama, u duhu njihovog vodećeg principa, „Biti Swiss znači ići milju više – uvek“. Zbog toga uvek preuzimaju odgovornost za ono što rade i obavljaju posao najbolje što umeju – to je njihov  kvalitet i zato nastavljaju pronalaziti nove načine kako bi Swiss postao jači i bolji. Kultura kompanije Swiss igra ključnu ulogu u njihovoj sposobnosti da pretvore učešće u timski rad, obavezu u pouzdanost, poslodavca u mentora.
Njihovi zaposleni su srećni da pričaju o ovoj kulturi, I njihov moto je: zaista Swiss … gde su ljudi važni