AVIO KARTE 066 / 888 07 87 | 09:00-24:00(Svakog dana) 018 / 41 00 228 | 09:00-20:00(Sub: 09:00-14:00) office@kucaputovanja.rs

Opšti uslovi kupovine

Zaštita privatnosti korisnika

U ime sajtova www.kucaputovanja.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u preduzeću Kuća putovanja odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Polisa zaštite privatnosti

Ova polisa opisuje informacije i praksu u zaštiti privatnosti koja se primenjuje na Web stranici Kucaputovanja.rs, prilikama i dešavanjima na kojima se prikupljaju informacije od strane kompanije Kuća putovanja ili u njihovo ime. Kada nam prosledite Vaše lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Tipovi obaveštenja korisnicima za promocije

  • * Oglasi * Lifleti * Newsletteri * Poštanska pisma * Katalozi * Mailovi

Tipovi prikupljanih informacija

Informacije koje Kuća putovanja mogu prikupljati su:

* Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i e-mail adresa, broj telefona) * Informacije za naplatu i isporuku (broj kreditne kartice, adresa za isporuku)

Prikupljanje informacija

U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo Vam zatražiti Vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:

* prilikom online registracije korisničkog naloga * pri kupovini avionske karte * učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima * uspostavljanjem kontakta preko Web stranica * učestvovanjem u drugim aktivnostima Kuće putovanja

Korišćenje informacija

Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:

* popunjavanje formi u zahtevima za kartama ili informacijama * organizacija i administracija članskog kluba * obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa * organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja * sprovođenje istraživanja i analiza * slanje informacija u marketinške svrhe * obavljanje drugih poslovnih aktivnosti

Prikupljanje informacija o drugim ili od drugih osoba

Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o Vama, iste će biti korišćene striktno u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena karta ili e-mail adresa prijatelja koja je zabeležena preko opcije „Preporučite prijatelju“ ili preko nekih drugih opcija.

Prosleđivanje ličnih informacija

Kuća putovanja ne prodaje i ne iznajmljuje Vaše lične podatke trećim licima.

Kuća putovanja mogu imati potrebu da proslede informacije određenim trećim licima, kao što su naši agenti, servisni centri ili drugi predstavnici koji nastupaju u naše ime. Ova akcija može biti preduzeta u sledećim slučajevima:

* ispunjavanje korisničkih porudžbina tj. izdavanje avionskih karata * slanje marketinških obaveštenja * dostavljanje avionskih karata putem maila * održavanje članskog kluba * izvršavanje korisničkih servisa * sprovođenje istraživanja, analiza ili drugih upita * slanje regularnih poštanskih ili elektronskih poruka * procesiranje plaćanja putem kreditnih kartica

Treća lica, sa kojima Kuća putovanja imaju ugovor, su ovlašćena da prosleđene informacije koriste isključivo u svrhe za koje su unajmljena. Kao deo ugovora sa njima, u obavezi su da slede pravila privatnosti koja smo im prosledili i da preduzmu razumne mere predostrožnosti kako bi obezbedili sigurnost Vaših ličnih podataka.

Kuća putovanja će eventualno biti prinuđene da proslede lične podatke validnim sudskim vlastima, po sudskom pozivu, sudskim istražiteljima ili drugačije kako je propisano zakonom. Takođe, zadržavamo pravo da prijavimo istražnim organima aktivnosti za koje smatramo da su nezakonite. Kuća putovanja mogu proslediti određene lične podatke u slučaju da verujemo da je taj postupak razumno potreban kako bi se zaštitila prava, svojina i sigurnost drugih i nas samih. Isto tako lični podaci se mogu proslediti u slučaju korporacijske prodaje, integrisanja, akvizicije, raspuštanja ili nekog sličnog događaja.

Mogućnost ne prihvatanja marketinških aktivnosti

Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo Vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju ne prihvatanja budućih marketinških obaveštenja  Kuća putovanja. Za prestanak primanja marketinških obaveštenja, molimo Vas da preduzmete neku od sledećih opcija:

* Sledite uputstva za odjavu u primljenim marketinškim obaveštenjima koja su poslata sa naše strane. * Preko Call Centara pozivom na broj telefona 060 41 00 227 (od ponedeljka do petka u periodu od 09h do 20h) * Slanjem e-maila na adresu info@kucaputovanja.rs sa temom „Odjava“ * Slanjem pisma na adresu: Kuća putovanja Voždova 18 18 000 Niš

Pri slanju e-maila i pisma, molimo Vas da upišete svoje puno ime i prezime, adresu, broj telefona, e-mail adresu i da specifično naznačite koji tip marketinškog oglašavanja (n.p.r. e-mail, direktna poštanska pisma) ne želite da dobijate. Na taj način će biti osigurana Vaša identifikacija u našem sistemu kako bi uspešno procesirali Vaš zahtev.

Kuća putovanja će preduzeti neophodne korake kako bi implementirali Vaš zahtev za prestanak dobijanja marketinških obaveštenja. Molimo Vas da notirate da zbog obrade podataka, poštanskih i sistemskih rokova, ova procedura može potrajati 5 radnih dana za e-mail poruke i 2 nedelje za direktno slanje pošte. Dok ova promena ne stupi na snagu, moguće je da ćete u tom periodu i dalje dobijati naša marketinška obaveštenja.

Takođe treba imati u vidu da i kada se odjavite od prijema marketinških obaveštenja, moguće je da ćete i dalje dobijati poslovna obaveštenja kao što su potvrde o naručivanju avionskih karata, informacije o statusu članskog kluba ili ostala obaveštenja koja se tiču avio karata.

Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke

Za svaku online kupovinu putem Interneta primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup Vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom. Kuća putovanja ne mogu da osiguraju ili garantuju sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.

S’ obzirom da je sigurnost Vaših ličnih podataka visok prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Web stranice Kuća putovanja koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su Vaše ime, prezime, adresa i broj kreditne kartice.

Korišćenje Internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka

Internet kolačić je mala datoteka koju Web stranica ili e-mail poruka šalje Vašem Internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na Vašem hard disku. Naše Web stranice i e-mail poruke koriste Internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim Web stranicama. Kolačić simulira neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o Vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljava pristup Web stranicama bez ponovne personalizacije.

Web čitač (browser) se može podesiti da ne prihvata Internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše Web stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog.

Naš Web server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) Web stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj Internet prezentaciji, koji Web čitač koristite za pregled naših Web stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da shvatimo i razumemo kako posetioci koriste naše Web stranice.

Web stranica Kuća putovanja i  koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem Interneta, analiziraju saobraćaj i posećenost naših Web stranica. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o Vašim posetama našim Web stranicama i Vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i e-mailova.

Konverzija

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSDIznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Kontakt

Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti Vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo Vas da nas kontaktirate na neki od sledećih načina:

* Pozovite naš Call Centar na 060 41 00 227 (od ponedeljka do petka u periodu od 09h do 20h) * Pošaljite zahtev na e-mail: info@kucaputovanja.rs * Slanjem pisma na adresu Kuća putovanja Voždova 18 18000 Niš

Opis načina isporuke

Nakon datuma polaska i dolaska i izbora dobicete mail za linkom za plačanje. Kada je transakcija uspešno završena na mail će vam stići elektronska karta do kraja dana kada je obavljena online kupovina.

Nakon primljenog email sa potvrdom rezervacije u narednih 10 minuta primićete email sa predračunom za uplatu. Ukoliko vaše putovanje počinje u narednih 24 sata molimo Vas da na odmah kontaktirate telefonom na broj 060 41 00 227  tokom radnog vremena (od ponedeljka do petka u periodu od 09h do 20h) ili slanjem maila na info@kucaputovanja.rs

Uplate vezane za aranžmane  je moguće izvršiti u bilo kojoj banci (troškovi provizije idu na Vaš teret). Kupac je u obavezi, pre bilo kog načina plaćanja, da proveri podatke iz predracuna koji mu je poslat na mail ili putem faxa (imena i prezimena putnika, datum i vreme leta kao i destinaciju) i tek nakon toga izvrši uplatu po instrukcijama koje su dostavljene za uplatu. Ukoliko se primeti bilo koja nepravilnost ili greška kupac je u obavezi da odmah reaguje kako bi se greška odmah ispravila. Ukoliko se greška primeti nakon izdavanja karte sve troškove izmena kupac snosi o sopstvenom trošku. Ukoliko kupac izvrši uplatu bez ikakve napomene o grešci smatra se da je saglasan sa svim podacima u rezervaciji i da su ti podaci tačni i na karte sa takvim podacima se šalju korisniku na mail ili fax. Glavni osnov za izdavanje avio karata je poziv na broj prilikom uplate. Trgovac ne pravi pitanje da li putnik vrši uplatu kao fizičko lice ili neko vrši uplatu u njegovo ime.

Ukoliko putnik izvrši uplatu nakon 16h, vikedom, tokom praznika ili u pošti, u obavezi je da nam na mail info@kucaputovanja.rs pošalje skeniran dokaz o uplati ili slikanu uplatnicu na kojoj se jasno vidi da je uplata izvršena, jasno naznačena pošta/banka u kojoj je uplata izvršena, kao i poziv na broj.

Ukoliko se Vaša rezervacija mora izdati hitno (24 sata ili manje) obavezno nas obavestite o uplati slanjem skenirane ili slikane uplatnice na email (info@kucaputovanja.rs)

Slanje svih obaveštanja o promenama/otkazivanju/rezervaciji i celokupna komunikacija između Trgovca (Kuća putovanja) i Kupca (posetioca sajta) obavlja se isključivo putem maila koji je Kupac ostavio prlikom rezervacije karte. Trgovac bez pisanog odgovora i obaveštenja od strane Kupca ne preduzima nikakve mere na svoju ruku. Kupac je u obavezi da u najbržem vremenskom roku odgovori na upit Trgovca. Mail za komunikaciju od strane Trgovca je info@kucaputovanja.rs.

U slučaju da u periodu od 24 sata od uplate niste primili email poruku sa brojem Vaše avionske karte molimo Vas da nas odmah kontakirate putem telefona na brojeve 060 41 00 227 odnosno na mail info@kucaputovanja.rs ukoliko je kupovina van radnog vremena tj. nije od ponedeljka do petka u periodu od 9h do 20h.

Nakon evidentiranja vaše uplate na mail će vam biti poslata elektronska karta tj. elektronski dokument – ukoliko karta ne stigne na vaš mail istog dana kada ste izvršili uplatu u obavezi ste do 23:59h da obavestite Trgovca mailom na info@kucaputovanja.rs da niste primili elektronsku kartu. Ukoliko to ne učinite, već sutra može da se desi da avio kompanija otkaže vašu rezervaciju ili promeni cenu, pa je neophodno izvršiti doplatu.

Povraćaj sredstava, promene i otkazivanje leta

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio Trgovcu nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Kuća putovanja. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju otkazivanja, promene ili delimičnog otkazivanja određene rezervacije, putovanja ili nekog drugog proizvoda ili usluge koju je korisnik izvršio putem sajta, provizija za posredovanje agencije neće biti vraćena, a postoji i fiksna naknada koja se obračunava na sledeći način:

• Avionske karte: 2000 dinara na dan povraćaja novca po karti (putniku) ili promene uz plaćanje troškova otkazivanja ili promene leta avio kompaniji, ukoliko nastanu. • Hoteli: Samo troškovi otkazivanja koji se plaćaju pružaocu usluge, ukoliko nastanu.

  • Aranžmani:2000 dinara.

U slučaju promene određene rezervacije, putovanja ili nekog drugog proizvoda ili usluge koju je korisnik izvršio putem Kucaputovanja.rs  fiksna nadoknada za dodatne troškove reizdavanja iznosi minimum 2000 dinara po aviokarti.

U slučaju da putnik odluči da sam otkaže let (dobrovoljno odustane od putovanja) povraćaj sredstava se vrši po uslovima tarife koju sadrži kupljena karta uz fiksnu nadoknadu od 2000 dinara po putniku. Putnik je pre same online kupovine avionske karte upoznat sa uslovima aviokompanije  za ciji let je kupio kartu.

Način povraćaja sredstava putniku

U slučaju opravdane reklamacije od strane putnika, a po pravilima tarife aviokompanije i uslovima poslovanja Kuća putovanja. koju je putnik prihvatio prilikom obavljanja online kupovine i shodno Zakonu o zaštiti potrošača kupcu će biti vraćen novac u delu ili celosti u zavisnosti od kanala na koji je način platio (direktno na platnu karticu, tekući račun ili račun firme).

Povraćaj novca za avio karte plaćene online se vrši isključivo preko VISA, EC/MC, American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice tj. direktno na platnu karticu. Fiksna nadoknada koju prodavac zadržava, a koja je navedena na početku ovog člana, se računa po promenjenoj ili refundiranoj karti.

Da saznate koja su prava putnika i u kojim slučajevima se odobrava refundacija kliknite na Pravilnik o pravu putnika u avio saobraćaju

Kuća putovanja. garantuju da će kupcu biti izvršen povraćaj novca u delu ili celosti za otkazan ugovor po uslovima tarife aviokompanije (sa kojim se putnik usaglasio i upoznat je pre sklapanja ugovora) i uslovima poslovanja Kuća putovanja. koja su navedena u ovom dokumentu direktno na platnu karticu, tekući račun ili račun firme (u zavisonosti od kanala na koji je način uplata izvršena trgovcu).

Low Cost

Kompanija Kuća putovanja omogućava posetiocima sajta da kupe avio karte za Low Cost kompanije (Wizz Air,Ryanair). Kuća putovanja ne snose nikakvu odgovornost ka kupcu za bilo koje promene koje aviokompanija napravi.

Sve promene datuma i vremena putovanja, otkazivanja leta ili refundacije avio karte kupac je dužan direktno da reši sa aviokompanijom. Prilikom bilo koje promene ili otkaza rezervacije Kuća putovanja zadržavaju svoju naknadu (fee) za uslugu korišćenja portala i ne vraća tu sumu kupcu.

Reklamacije

Reklamacije kupovine avionske karte i povraćaj sredstava vrše se po uslovima tarife koju sadrži kupljena karta i refundaciji koju odobri aviokompanija. Putnik može da uputi trgovcu reklamaciju na jedan od ova dva načina:

* slanjem maila na info@kucaputovanja.rs * slanjem pisma na adresu Voždova 18 18000 Niš

U oba slučaja mora jasno da se navede šifra rezervacije, ime i prezime putnika, broj karte, kontakt telefon i adresa za odgovor na reklamaciju. Reklamacija mora da sadrži tekst koji objašnjava detaljno na šta se odnosi reklamacija, kao i pod kojim uslovima je došlo do nastale situacije. Nakon toga trgovac zavodi reklamaciju u knjigu reklamacija i odgovara pisanim putem putniku sa predlogom rešenja.

Predugovorno obaveštavanje o proizvodu/usluzi i obavezama

Kuća putovanja omogućavaju predugovorno obaveštavanje o kupovini i plaćanje usluga, a na sledeći način: * nakon što korisnik odabere destinaciju gde želi da putuje i za koje datume kupac bira nastavi kupovinu *otvara se novi prozor u kojem upisuje podatke potrebne sa izdavanje karta, kupac u bilo kom trenutku može da otkaže rezervisanje leta ili nastavi sa kupovinom do kraja *pre nego sto klikne da dugme plati ima polje na kojoj pise slažem se sa opštim uslovima kupovine koje je u obavezi da pročita. Kada se detaljno informiše o svemu kupac čekiranjem kockice sa leve strane (prikazano na slici) Prihvata uslove i avio kompanije i predužeća Kuća putovanja. završava rezervaciju i samim tim sklapa ugovor sa trgovcem. saglasnost

Otkazivanje ugovora

U svakom trenutku, a pre izdavanja avionske karte Kupac može da otkaže ugovor (rezervaciju) dok je isti aktivan bez ikakvih posledica i troškova. Ukoliko putnik želi da otkaže ugovor nakon izdatih aviokarata, kupac u tom slučaju shodno pravilima tarife aviokompanije i uslovima Kuća putovanja ulazi u proces otkazivanja ugovora.

Propisi koji se odnose na putne isprave, vizni režim, devize i zdravstveni propisi

U slučaju kada korisnik putuje u inostranstvo, trebaju biti poštovani propisi u vezi sa putnim ispravama, viznim režimom, carinom, poreskim obavezama, kao i uvozno-izvozni propisi i zdravstveni propisi. Odgovornost zа poštovаnje gore nаvedenih propisa snosi isključivo korisnik. Na svojoj veb stranici Kuća putovanja  daju određene relevantne informacije u svrhu pružanja olakšica korisniku. Ni u kom slučаju Kuća putovanja  nije odgovorne zа validnost i potpunost tаkvih informаcijа. Za dobijanje validnih informacija korisnik treba da se obrati konzularnom odeljenju/ambasadi zemlje u koju će putovati ili kroz koju putuje u slučaju tranzita.

U situacijama kada putnik kupi avionsku kartu u jednom smeru, carinska služba na odlaznom ili dolaznom aerodromu zadržava pravo da dodatno kontroliše putnika i traži mu dodatnu dokumentaciju za slučaju da procene da putnik želi da ostane u njihovoj zemlji bez dozvole, prijavi se na azil ili bilo šta drugo za šta smatraju da nije bezbedno da putnik boravi u njihovoj zemlji ili ima neku istoriju vezanu za zemlju u koju želi da putuje. U tim slučajevima carinska služba od putnika može da zahteva dokaz koji jasno i eksplicitno dokazuje kada će se putnik vratiti u zemlju polaska aviona, međunarodno putno osiguranje, novčana sredstva koja pokrivaju planirani boravak u inostranstvu, a može da se desi da se od putnika zahteva da ima povratnu avio kartu. Kuća putovanja ni na koji način ne snose odgovornost za situacije nastale na ovaj način i ukoliko carinska služba ne dozvoli putniku da uđe u avion ili sa druge strane mu ne dozvoli da izađe iz aviona u zemlju u koju želi da leti. Za slučaj ne puštanja putnika u avion i propadanja avionske karte, refundacija iste se vrši po uslovima tarife koje propisuje avio kompanija uz fiksnu nadoknadu trgovca koja je navedena u delu Povraćaju sredstava, promene i otkazivanje leta.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji prilikom online kupovine

Prilikom kupovine avionskih karata na sajtu Kucaputovanja.rs poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije (state of the art) tehnologije. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Opšti uslovi avio kompanija Opšti uslovi avio kompanija

O Nama

Agencija Kuća putovanja je privatna firma osnovana 2012. godine u Nišu, sa sedištem u Voždovoj ulici 18.
Agencija posreduje u prodaji:Avio karata,individualanih turističkih putovanja, letovanja, zimovanja,vikend putovanja, izleta u zemlji i inostranstvu, tipska putovanja kao što su bračna putovanja, wellness itd.U agenciji radi tim mladih i obrazovanih ljudi sa višegodišnjim iskustvom u različitim oblastima turizma, koji kao takvi omogućavaju uspešno poslovanje, napredovanje, građenje i očuvanje ugleda Kuće putovanja.

Pratite nas

Kontakt

Adresa: Voždova 18, Niš, 18000

Telefoni:

Za avio karte:
066 / 888 07 87
018 / 41 00 228

Za turističke aranžmane
060 / 41 00 227
018 / 41 00 227

Viber: 060 / 41 00 227

E-mail: kucaputovanja@gmail.com

Identifikationi podaci

Naziv firme: Kuća putovanja

Ime i prezime ovlasćenog lica: Nenad Stojanović

PIB - 107576924

MB - 62839163

ŠIFRA - 7912

Tekući račun: 160-372398-31

Naziv banke: Banca Intesa


chipcard-logovisa-logomaestro-logomastercard-logoamerican-express-logomastercard-secureverified-visarapidssl-logo

Sajt Turističke agencije Kuća Putovanja je informativnog karaktera. Iako nastojimo da ga redovno ažuriramo, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih.
Molimo Vas da sve informacije proverite direktno u agenciji, putem telefona ili e-mail-a.

2016 © Kuća Putovanja - Sva prava zadržana. Dizajn One Design